the story network

Workshop Storytelling

5 maart 2020

marketing

Weet jij de goede verhalen binnen jouw organisatie al te spotten? Het is hoog tijd om de verhalen voor jou te laten werken!

In deze workshop laten we zien wat een verhaal een goed verhaal maakt. En waarom een journalistieke benadering onmisbaar is in je marketing-aanpak. Want iedere organisatie zit bomvol met goede verhalen. Daar zijn we van overtuigd. Je moet ze alleen weten te spotten. En daarna zó maken dat het de aandacht pakt. Na deze workshop kan jij dat ook.

Journalistiek
Een vooraanstaande journalist en trainer bij The Story Network deelt inspirerende voorbeelden uit eigen koker en ervaring. Hoe weet je de aandacht te trekken en hoe maak je complexe materie begrijpelijk voor je publiek?

Marketing
We leggen je uit welke elementen belangrijk zijn voor een goed verhaal. Welke vertelvormen je het beste kunt gebruiken. Hoe je jouw publiek het beste kunt bereiken. En hoe je resultaat behaalt. Er komen tal van voorbeelden en cases aan bod. Hieruit verzamel je in de sessie de best-practices die je zelf kunt toepassen.

Zelf doen
In de middag ga je zelf verhaalideeën op papier zetten. Natuurlijk begeleiden we je daarbij. Met behulp van oefeningen, brainstormtechnieken en gerichte vragen spreken we jouw creativiteit aan. Je zal versteld staan hoeveel ideeën er in je opkomen.

 

ORGANISATIE:

Iedere organisatie zit bomvol goede verhalen. Daar zijn wij van overtuigd.

Je moet die goede verhalen alleen weten te spotten. En daarna zó maken dat het de aandacht pakt. Laat verhalen werken. Op zo’n manier dat het leidt tot meer bekendheid van jouw merk, nieuwe contacten en meer verkopen. Hoe doe je dat? Wat is de juiste vorm? En hoe breng je het bij de juiste mensen onder de aandacht?

Wat je hiervoor nodig hebt is strategie, creativiteit en meetbare resultaten. Want die verhalen in de vorm van interviews, trendartikelen, case-studies , video’s, podcasts of social media posts zijn vooral waardevol als je weet wat ze opleveren. Dat alles doen wij voor je. En goed.

Word de beste verhalen spotter en pak de aandacht van de klant!

datum

5 maart 2020 
10:00-18.00

locatie

Groot Handelsgebouw, Stationsplein 45, 3013 AK

doelgroep

Ondernemers en marcom-professionals

Prijs

€299 excl. BTW

aanbevolen evenementen

7 FEB '20

13:00

2020 visionboard

Meer informatie

20 FEB '20

11:00

Propositie ontwikkeling

Meer informatie

19 MEI '19

12:00

Speed matching

Meer informatie

Stationsplein 45, A4.004
3013 AK Rotterdam
+31 10 808 12 11
info@rotterdamsejongensdromen.nl

Algemene Voorwaarden