RJD

Michel maljers op de Rotterdamse gevoelige plaat

 

“De stad Rotterdam heeft zijn eigen cultuur, producten, kenmerken, eigenaardigheden en gewoontes. Wij vinden dat die gewoonten aansluiten op onze KTN kenmerken: Know The Name geeft een podium aan unieke mensen, doorzetters en hun ultieme plezier.
 
De houding die je nodig hebt als ondernemende Rotterdammer en topsporter van niet lullen maar poetsen´ mentaliteit kan als iets typisch Rotterdams gezien worden. Rotterdammers zijn over het algemeen harde werkers die gewend zijn om de schouders eronder te zetten. Onze talenten kunnen niet zonder doorzettingsvermogen en zelfdiscipline, dezelfde eigenschappen waar veel Rotterdammers over beschikken.”
 
Michel Maljers, oprichter Know The Name

meer ondernemersverhalen

Social selling, ben jij al begonnen?🤔🏆

Social selling, ben jij al begonnen?🤔🏆

business development | Marketing | sales | klantbeleving Prawien Dhoen deelt zijn kijk op social selling en geeft praktische tips om te beginnen. Social selling is in de afgelopen jaren steeds populairder geworden. Meer en meer ondernemers en professionals creëren een...

30 dagen kennis(sen)challenge

30 dagen kennis(sen)challenge

challenge Iedere dag een actie om kennis op te doen of te delen, nieuwe kennissen te maken en/of de relatie met bestaande kennissen te verbeteren. meer ondernemersverhalenStationsplein 45, A4.004 3013 AK Rotterdam +31 10 808 12 11 info@rotterdamsejongensdromen.nl...