RJD

Michel maljers op de Rotterdamse gevoelige plaat

 

“De stad Rotterdam heeft zijn eigen cultuur, producten, kenmerken, eigenaardigheden en gewoontes. Wij vinden dat die gewoonten aansluiten op onze KTN kenmerken: Know The Name geeft een podium aan unieke mensen, doorzetters en hun ultieme plezier.
 
De houding die je nodig hebt als ondernemende Rotterdammer en topsporter van niet lullen maar poetsen´ mentaliteit kan als iets typisch Rotterdams gezien worden. Rotterdammers zijn over het algemeen harde werkers die gewend zijn om de schouders eronder te zetten. Onze talenten kunnen niet zonder doorzettingsvermogen en zelfdiscipline, dezelfde eigenschappen waar veel Rotterdammers over beschikken.”
 
Michel Maljers, oprichter Know The Name

meer ondernemersverhalen

Product As A Service Business Model (PAAS)

Product As A Service Business Model (PAAS)

Innovatie | Duurzaamheid Janne Vereijken over dé trend in innovatieland: PAAS Op 13 november 2019 heb ik een lezing gegeven over het Product As A Service business model op het event Anders Kijken met het thema De Nieuwe Economie van Gemeente Rotterdam voor Rotterdamse...

Social selling, ben jij al begonnen?🤔🏆

Social selling, ben jij al begonnen?🤔🏆

business development | Marketing | sales | klantbeleving Prawien Dhoen deelt zijn kijk op social selling en geeft praktische tips om te beginnen. Social selling is in de afgelopen jaren steeds populairder geworden. Meer en meer ondernemers en professionals creëren een...