Select Page

RJD

Michel maljers op de Rotterdamse gevoelige plaat

 

“De stad Rotterdam heeft zijn eigen cultuur, producten, kenmerken, eigenaardigheden en gewoontes. Wij vinden dat die gewoonten aansluiten op onze KTN kenmerken: Know The Name geeft een podium aan unieke mensen, doorzetters en hun ultieme plezier.
 
De houding die je nodig hebt als ondernemende Rotterdammer en topsporter van niet lullen maar poetsen´ mentaliteit kan als iets typisch Rotterdams gezien worden. Rotterdammers zijn over het algemeen harde werkers die gewend zijn om de schouders eronder te zetten. Onze talenten kunnen niet zonder doorzettingsvermogen en zelfdiscipline, dezelfde eigenschappen waar veel Rotterdammers over beschikken.”
 
Michel Maljers, oprichter Know The Name

meer ondernemersverhalen

Rotterdamse Jongensdromen stopt

Hi Rotterdamse ondernemer, 2 jaar geleden vond de eerste kennissessie van Rotterdamse Jongensdromen plaats. Met veel plezier hebben we vanaf dat moment op allerlei verschillende manieren ondernemers aan elkaar gematcht.  De corona was, zoals bij vele van jullie, een...

De toekomstvisie van Marcel Splinter

De toekomstvisie van Marcel Splinter

transitie Betrokken medewerkers voor duurzaam succes.  Ondernemers bouwen de toekomst, maar hoe ziet die toekomst er uit?! En wat moet er gebeuren om die toekomst te creëren? Marcel Splinter verruilde zijn baan bij de Rabobank voor het ondernemerschap om de transitie...