RJD

Michel maljers op de Rotterdamse gevoelige plaat

 

“De stad Rotterdam heeft zijn eigen cultuur, producten, kenmerken, eigenaardigheden en gewoontes. Wij vinden dat die gewoonten aansluiten op onze KTN kenmerken: Know The Name geeft een podium aan unieke mensen, doorzetters en hun ultieme plezier.
 
De houding die je nodig hebt als ondernemende Rotterdammer en topsporter van niet lullen maar poetsen´ mentaliteit kan als iets typisch Rotterdams gezien worden. Rotterdammers zijn over het algemeen harde werkers die gewend zijn om de schouders eronder te zetten. Onze talenten kunnen niet zonder doorzettingsvermogen en zelfdiscipline, dezelfde eigenschappen waar veel Rotterdammers over beschikken.”
 
Michel Maljers, oprichter Know The Name

meer ondernemersverhalen

#inhetzonnetje

support Breng de lente naar je tijdlijn! Buiten begint de lente en we genieten van een heerlijk zonnetje. Onze social kanalen bieden je de mogelijkheid om licht in de online duisternis te brengen door Rotterdamse ondernemers in het zonnetje te zetten. 96% van de...

Product As A Service Business Model (PAAS)

Product As A Service Business Model (PAAS)

Innovatie | Duurzaamheid Janne Vereijken over dé trend in innovatieland: PAAS Op 13 november 2019 heb ik een lezing gegeven over het Product As A Service business model op het event Anders Kijken met het thema De Nieuwe Economie van Gemeente Rotterdam voor Rotterdamse...