RJD

Michel maljers op de Rotterdamse gevoelige plaat

 

“De stad Rotterdam heeft zijn eigen cultuur, producten, kenmerken, eigenaardigheden en gewoontes. Wij vinden dat die gewoonten aansluiten op onze KTN kenmerken: Know The Name geeft een podium aan unieke mensen, doorzetters en hun ultieme plezier.
 
De houding die je nodig hebt als ondernemende Rotterdammer en topsporter van niet lullen maar poetsen´ mentaliteit kan als iets typisch Rotterdams gezien worden. Rotterdammers zijn over het algemeen harde werkers die gewend zijn om de schouders eronder te zetten. Onze talenten kunnen niet zonder doorzettingsvermogen en zelfdiscipline, dezelfde eigenschappen waar veel Rotterdammers over beschikken.”
 
Michel Maljers, oprichter Know The Name

meer ondernemersverhalen

De Koffiebreek bij Tara Boxman

“Tienermoeder of niet, met mij komt het echt wel goed!” Dit is wat Tara altijd in haar achterhoofd heeft gehouden en zo is zij de ondernemer geworden die ze nu is. Tara is eigenaresse van online marketingbureau MissBusiness. Op kantoor laten zij en haar powervrouwen...

OTFLOW van de Rotterdamse band

In de rubriek “… van de Rotterdamse band” interviewen wij Rotterdamse ondernemers met een tof Rotterdams product. Deze keer hebben wij een gesprek gehad: Ronald Hagenstein mede-eigenaar van OTFLOW.  Foto’s: Giny Fluxwie ben je en wat doe je? "Juist, ik ben Ronald...