RJD
De Rotterdamse jongensdroom van wesley van 't hofDe financiële dienstverlening verbeteren. Dat is en blijft de ultieme jongensdroom van Wesley van ’t Hof. Met Hoffelijk doen ze alles op het gebied van ontwikkelen en opleiden van mensen in de financiële sector. Met de groei van Hoffelijk naar meer digitaal opleiden, zijn hier nog een paar dromen bijgekomen in het verbeteren van anderen sectoren. Wesley is het meest trots op het team waarmee ze dagelijks zo’n 17.000 mensen begeleiden!
Benieuwd naar de ervaringen en dromen van Wesley? Bekijk zijn verhaal.
meer artikelen
Merkwaarden en kernwaarden: wat is nu eigenlijk het verschil? Marieke Pijler legt het je haarfijn uit.
Marketing Marieke Pijler legt je haarfijn het verschil tussen merkwaarden en kernwaarden uit: In dit artikel leg ik je uit wat merkwaarden zijn, en waarin ze verschillen van kernwaarden. Helaas zien wij in de praktijk nog vaak dat organisaties merkwaarden formuleren...
Social selling, ben jij al begonnen?🤔🏆
business development | Marketing | sales | klantbeleving Prawien Dhoen deelt zijn kijk op social selling en geeft praktische tips om te beginnen. Social selling is in de afgelopen jaren steeds populairder geworden. Meer en meer ondernemers en professionals creëren een...
30 dagen kennis(sen)challenge
challenge Iedere dag een actie om kennis op te doen of te delen, nieuwe kennissen te maken en/of de relatie met bestaande kennissen te verbeteren. meer ondernemersverhalenStationsplein 45, A4.004 3013 AK Rotterdam +31 10 808 12 11 info@rotterdamsejongensdromen.nl...