RJD

Dylan donia op de Rotterdamse gevoelige plaat

“Als geboren en getogen Rotterdammer is het ‘Rotterdams’ ondernemen er met de paplepel ingegoten. Gewoon van start gaan, beginnen met bouwen, hard werken en niet teveel gedoe eromheen. Daar waar kansen liggen deze oppakken, in Rotterdam is er nog veel ruimte om écht te ondernemen. Zeker als je eens iets doet voor een ander, zonder meteen de prikklok te laten meelopen. Het komt altijd weer terug bij je in een bepaalde vorm deze manier van werken.

De meeste Rotterdamse ondernemers die ik ken, werken ook graag samen. De deur (in ieder geval één van de twaalf) van Donia Media – social media marketing bureau in de Fenix2 staat daarom ook altijd open voor andere ondernemers of opdrachtgevers om kennis te maken.”

Dylan Donia, in het kantoor van zijn Donia Media.

meer ondernemersverhalen

De Koffiebreek bij Frederic Marcillaud

De Koffiebreek bij Frederic Marcillaud

Als ondernemers heb je ze het liefst niet, concurrenten. Hoe fijn zou het zijn als jij een monopoly zou hebben met jouw onderneming? Frederic Marcillaud van MARCILLAUD denkt hier anders over. Je kan namelijk heel veel leren van de stappen die een concurrent maakt....

De Koffiebreek bij Marc van der Heijden

De Koffiebreek bij Marc van der Heijden

'Als mens wil ik iets betekenen voor het milieu' is wat Marc van der Heijden ons vertelde. Marc zet zich namelijk met zijn twee bedrijven in voor een verbetering van de circulaire economie. Hij richtte twee bedrijven op die ieder gebaseerd zijn op het hergebruiken van...