RJD

Dylan donia op de Rotterdamse gevoelige plaat

“Als geboren en getogen Rotterdammer is het ‘Rotterdams’ ondernemen er met de paplepel ingegoten. Gewoon van start gaan, beginnen met bouwen, hard werken en niet teveel gedoe eromheen. Daar waar kansen liggen deze oppakken, in Rotterdam is er nog veel ruimte om écht te ondernemen. Zeker als je eens iets doet voor een ander, zonder meteen de prikklok te laten meelopen. Het komt altijd weer terug bij je in een bepaalde vorm deze manier van werken.

De meeste Rotterdamse ondernemers die ik ken, werken ook graag samen. De deur (in ieder geval één van de twaalf) van Donia Media – social media marketing bureau in de Fenix2 staat daarom ook altijd open voor andere ondernemers of opdrachtgevers om kennis te maken.”

Dylan Donia, in het kantoor van zijn Donia Media.

meer ondernemersverhalen

De Koffiebreek bij Benjamin Ozogul

Benjamin Ozogul, oprichter van het yopro team, verteld waarom hij op zijn jonge leeftijd is begonnen met ondernemen. Zijn team staat klaar voor het maken van video's, foto's en teksten. Het unieke aan yopro is dat het team enkel bestaat uit jonge creatievelingen. Je...

Skoop Ice Cream van de Rotterdamse band

In de rubriek “… van de Rotterdamse band” interviewen wij Rotterdamse ondernemers met een tof Rotterdams product. Deze keer: Gaia van Reenen oprichtster van Skoop Ice Cream.  Foto’s: Giny Fluxwie ben je en wat doe je? ''Mijn naam is Gaia van Reenen en ik zet me in om...