RJD

Dylan donia op de Rotterdamse gevoelige plaat

“Als geboren en getogen Rotterdammer is het ‘Rotterdams’ ondernemen er met de paplepel ingegoten. Gewoon van start gaan, beginnen met bouwen, hard werken en niet teveel gedoe eromheen. Daar waar kansen liggen deze oppakken, in Rotterdam is er nog veel ruimte om écht te ondernemen. Zeker als je eens iets doet voor een ander, zonder meteen de prikklok te laten meelopen. Het komt altijd weer terug bij je in een bepaalde vorm deze manier van werken.

De meeste Rotterdamse ondernemers die ik ken, werken ook graag samen. De deur (in ieder geval één van de twaalf) van Donia Media – social media marketing bureau in de Fenix2 staat daarom ook altijd open voor andere ondernemers of opdrachtgevers om kennis te maken.”

Dylan Donia, in het kantoor van zijn Donia Media.

meer ondernemersverhalen

Social selling, ben jij al begonnen?🤔🏆

Social selling, ben jij al begonnen?🤔🏆

business development | Marketing | sales | klantbeleving Prawien Dhoen deelt zijn kijk op social selling en geeft praktische tips om te beginnen. Social selling is in de afgelopen jaren steeds populairder geworden. Meer en meer ondernemers en professionals creëren een...

30 dagen kennis(sen)challenge

30 dagen kennis(sen)challenge

challenge Iedere dag een actie om kennis op te doen of te delen, nieuwe kennissen te maken en/of de relatie met bestaande kennissen te verbeteren. meer ondernemersverhalenStationsplein 45, A4.004 3013 AK Rotterdam +31 10 808 12 11 info@rotterdamsejongensdromen.nl...