RJD

Dylan donia op de Rotterdamse gevoelige plaat

“Als geboren en getogen Rotterdammer is het ‘Rotterdams’ ondernemen er met de paplepel ingegoten. Gewoon van start gaan, beginnen met bouwen, hard werken en niet teveel gedoe eromheen. Daar waar kansen liggen deze oppakken, in Rotterdam is er nog veel ruimte om écht te ondernemen. Zeker als je eens iets doet voor een ander, zonder meteen de prikklok te laten meelopen. Het komt altijd weer terug bij je in een bepaalde vorm deze manier van werken.

De meeste Rotterdamse ondernemers die ik ken, werken ook graag samen. De deur (in ieder geval één van de twaalf) van Donia Media – social media marketing bureau in de Fenix2 staat daarom ook altijd open voor andere ondernemers of opdrachtgevers om kennis te maken.”

Dylan Donia, in het kantoor van zijn Donia Media.

meer ondernemersverhalen

Luwia yoghurt van de Rotterdamse band

In de rubriek "... van de Rotterdamse band" interviewen wij Rotterdamse ondernemers met een tof Rotterdams product. Deze keer: Kerem en Hande van Luwia yoghurt.  vertaald & Foto's door: Giny Fluxwie zijn jullie en wat doen jullie? Wij zijn Kerem en Hande, broer en...