Select Page

RJD

Dylan donia op de Rotterdamse gevoelige plaat

“Als geboren en getogen Rotterdammer is het ‘Rotterdams’ ondernemen er met de paplepel ingegoten. Gewoon van start gaan, beginnen met bouwen, hard werken en niet teveel gedoe eromheen. Daar waar kansen liggen deze oppakken, in Rotterdam is er nog veel ruimte om écht te ondernemen. Zeker als je eens iets doet voor een ander, zonder meteen de prikklok te laten meelopen. Het komt altijd weer terug bij je in een bepaalde vorm deze manier van werken.

De meeste Rotterdamse ondernemers die ik ken, werken ook graag samen. De deur (in ieder geval één van de twaalf) van Donia Media – social media marketing bureau in de Fenix2 staat daarom ook altijd open voor andere ondernemers of opdrachtgevers om kennis te maken.”

Dylan Donia, in het kantoor van zijn Donia Media.

meer ondernemersverhalen

Rotterdamse Jongensdromen stopt

Hi Rotterdamse ondernemer, 2 jaar geleden vond de eerste kennissessie van Rotterdamse Jongensdromen plaats. Met veel plezier hebben we vanaf dat moment op allerlei verschillende manieren ondernemers aan elkaar gematcht.  De corona was, zoals bij vele van jullie, een...

De toekomstvisie van Marcel Splinter

De toekomstvisie van Marcel Splinter

transitie Betrokken medewerkers voor duurzaam succes.  Ondernemers bouwen de toekomst, maar hoe ziet die toekomst er uit?! En wat moet er gebeuren om die toekomst te creëren? Marcel Splinter verruilde zijn baan bij de Rabobank voor het ondernemerschap om de transitie...