RJD

Dylan donia op de Rotterdamse gevoelige plaat

“Als geboren en getogen Rotterdammer is het ‘Rotterdams’ ondernemen er met de paplepel ingegoten. Gewoon van start gaan, beginnen met bouwen, hard werken en niet teveel gedoe eromheen. Daar waar kansen liggen deze oppakken, in Rotterdam is er nog veel ruimte om écht te ondernemen. Zeker als je eens iets doet voor een ander, zonder meteen de prikklok te laten meelopen. Het komt altijd weer terug bij je in een bepaalde vorm deze manier van werken.

De meeste Rotterdamse ondernemers die ik ken, werken ook graag samen. De deur (in ieder geval één van de twaalf) van Donia Media – social media marketing bureau in de Fenix2 staat daarom ook altijd open voor andere ondernemers of opdrachtgevers om kennis te maken.”

Dylan Donia, in het kantoor van zijn Donia Media.

meer ondernemersverhalen

#inhetzonnetje

support Breng de lente naar je tijdlijn! Buiten begint de lente en we genieten van een heerlijk zonnetje. Onze social kanalen bieden je de mogelijkheid om licht in de online duisternis te brengen door Rotterdamse ondernemers in het zonnetje te zetten. 96% van de...

Product As A Service Business Model (PAAS)

Product As A Service Business Model (PAAS)

Innovatie | Duurzaamheid Janne Vereijken over dé trend in innovatieland: PAAS Op 13 november 2019 heb ik een lezing gegeven over het Product As A Service business model op het event Anders Kijken met het thema De Nieuwe Economie van Gemeente Rotterdam voor Rotterdamse...